TIME SENGAL

Awak  . . .
kat luar tu langitnya mendung ,manakala kat dalam rumah ni . . . .
entah apa yg sedang belaku kat dalam rumah ni saya pun tak dapat nak bayangkan . cuti sekolah macam ni takde ketenangan dapat saya gambarkan . hanya suara adik-adik yg meriuhkan suasana . kapal nak karam pun tak kecoh macam ni . sabar je laaa . . .

kalau mendung-mendung gini ,aktiviti paling sempurna bagi saya selepas perut kenyang ialah tidur , tapi disebabkan ada tugas yg menanti makanya saya kena tabahkan hati untuk tidak tidur sekarang . . lahai  . .siksanya batinku  . . . . menahan diri dari tidur sedangkan dikelopak mata ni dah macam diletak batu bata ditapak projek tu .

sekarang ni melayari muka buku bukan lagi jalan terbaik buat saya untuk menghilangkan bosan . kalau dulu bila sunyi dok rumah je , log in je muka buku ,pastinya bibir saya tak lepas dari senyum ,sengih sengsorang .. . malahan kadang-kadang tu boleh juga saya tergelak kuat sebab terlalu lawak bagi saya ! tapi tu dulu . . .sekarang ni  semuanya tak takde feel langsung . nak gelak ke,nak sedih ke ,nak marah ke ,langsung takde perasaan tu semua . . apakah ini tandanya buang tebiat ? aaah . .  kebarangkalian jugak  . . .


Aaaaaaah . . serious bosan ft sengal saya petang ni . . .











Comments