YOU MAKE MY DAY


Assalammualaikum . . . .

pernah tak terfikir yg orang yg dahlama hilang tetibe muncul semula dalam hidup kita ? ni bukan lah bermakna orang yg dah mati hidup semula tau ! ni bermaksud orang yg kita dah lost berita tentang dia tup-tup dia muncul kembali !  yes . . .  i like ~

tak kiralah apa je dia dikehadiran keduanya ,yg pasti dia masih ingat kat kita . kalau dulu waktu hilangnya dia sebagai superman ,biar aje kali ini dia hadir sebagai ultraman . . ah ! tak kesah pun yg penting ' man' nya tetap ada di belakang namanya dia . . . man tu yg bermaksud lelaki ok ,bukanlah Razman :p

lagi buat hati ni tambah gembira bila kehidupannya sekarang semakin bahagia disamping insan - insan yg tersayang ! pheww. . .  syukur ,syukur ya Allah . . . .  umpama mimpi dalam mimpi jugak saya  tadi  .

awak  . .apa yg sudah  terjadi biarkan je berlalu . awak adalah awak yg sekarang ,walaupun saya masih saya yg dahulu  . . ceh . . tak mau kalah tu hehe . . apa yg saya nak sekarang ni : kehidupan awak bertambah baik dan lebih sempurna  dari sebelum ini  . . .aamin ya robbal alamin . . . selamat berbahagia awak  . . .

Comments