Skip to main content

YOU MAKE MY DAY


Assalammualaikum . . . .

pernah tak terfikir yg orang yg dahlama hilang tetibe muncul semula dalam hidup kita ? ni bukan lah bermakna orang yg dah mati hidup semula tau ! ni bermaksud orang yg kita dah lost berita tentang dia tup-tup dia muncul kembali !  yes . . .  i like ~

tak kiralah apa je dia dikehadiran keduanya ,yg pasti dia masih ingat kat kita . kalau dulu waktu hilangnya dia sebagai superman ,biar aje kali ini dia hadir sebagai ultraman . . ah ! tak kesah pun yg penting ' man' nya tetap ada di belakang namanya dia . . . man tu yg bermaksud lelaki ok ,bukanlah Razman :p

lagi buat hati ni tambah gembira bila kehidupannya sekarang semakin bahagia disamping insan - insan yg tersayang ! pheww. . .  syukur ,syukur ya Allah . . . .  umpama mimpi dalam mimpi jugak saya  tadi  .

awak  . .apa yg sudah  terjadi biarkan je berlalu . awak adalah awak yg sekarang ,walaupun saya masih saya yg dahulu  . . ceh . . tak mau kalah tu hehe . . apa yg saya nak sekarang ni : kehidupan awak bertambah baik dan lebih sempurna  dari sebelum ini  . . .aamin ya robbal alamin . . . selamat berbahagia awak  . . .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx