1 MAY 2014

salam mesra dari selatan tanah air . .  .awek johor nak meroyan jap ,sila bagi laluan ehem ...

esok hari pekerja ! yes 1 may datang lagi ! buat yg berkerja dengan syarikat-syarikat atau badan kerajaan ,tentu la wajib cuti ,kecuali yg kena standby tu ,kenalah kerja ye dak ?

tapi kalau yg berkerja sendiri macam saya ni . . hmm . . takdenya nak  kenal erti cuti hari pekerja  . kena jugak berkerja lahai susahnya nak cari duit ni kan . .. tapi saya tetap redha dan bersyukur sebab Allah bagi  rezki kat saya pada hari semua orang sedang enak bercuti . yelah duduk rumah pun bukan ada suami yg nak dibelai,bukan ada anak yg hendak dibelek ,so duduk kat tempat mencari rezki tu adalah jugak yg dapat di buat dan yg penting rezki saya masuk dan ianya mohon sentiasa menjadi rezki yg diberkati oleh Allah s.w.t ~ aaminnnn . .  .

cunn . .

Comments