AKHIR ZAMAN


hai awak  . . .selamat tengahari ,dalam rindu makan ku lalu hehe . .selera je makan harini maklumlah kan hari hujan  . sambil menunggu pak bilal bersuara melaungkan azan ,saya sempat lagi membuka email dari someone yang bertanyakan '' wei ! orang negeri kau ni pehal beb ??'' dan bila saya lihat  . . nilah hasilnya . . .



adoi . . saya nak cakap apa ?

ni memang orang tempat aku ni  ,
tapi aku tak kenal dia la beb . . itu jawab saya .


awak jika dilihat pada usianya  ,bukanlah kanak-kanak belum baligh tapi dah macam ada cucu gayanya ni . sanggup membuat report hanya sebab laungan pak bilal  ??? sedih .  . . manusia akhir zaman ,azan pun tak suka . saya ni kalau boleh  tiap masa nak dengar azan supaya saitan lari jauh dari jiwa saya  . dan saya pulak dekat dengan Allah . . . .astagfirullahhalazimm . . . .  ya Allah kalau pakcik tu silap , Kau perbetulkan la akidahnya supaya dia menjadi contoh yg baik kepada muslim yang lain nanti  . .aaamminnnn . .  .



Comments