CINTA DIKACA MATA KU

selamat pagi sayang . .  orite ini  untuk yg nak disayang ,kalau tak  nak disayang pun boleh . .   yg penting isteri or kekasih tak marah bila saya panggil awak sayang  . hehehe

tapi ada orang cakap 'panggilan sayang' hanya untuk orang yg istemewa je ,untuk dia yg disayang je dan bukan untuk semua orang  .sebab nanti takde feel la bila nak  panggil sayang kat kekasih lagi . hee entahlah tapi pada saya kalau untuk insan teristemewa ni la kan,saya lebih suka bagi nama manja untuknya  bukan lah panggilan sayang tu  .

apakah nama manja untuk dia yg cik Lyenda sayang ? jawapanya  . . .nantilah tunggu lah dia muncul betul-betul depan mata then baru saya panggil dengan nama tu hee *meowwww. . .  .

menyayangi memang wajib ,yg tak berapa perlu tu menyintai ! eh . . dah lama saya tak guna ayat ni kan. . terlalu sibuk barangkali sya ni . . haha aptb !

apakah maksud cinta bagi cik Lyenda ?
cinta tu umpama bau , dia ada dimana-mana cuma kita tak tahu mana satu bau yg sesuai untuk kita. yg kita tau yg busuk kita elakkan sedangkan yg harum semerbak kita hampiri . padahal kadang kala yg semerbak tu yg buat kepala kita pening ! eh ! fakta saya macam tak tepat laaaa. . .  hahaha

cinta boleh datang dan pergi ,macam bau jugak la kan  . tetapi hanya bau badan sendiri je yg kekal  . tak caya meh cium ketiak sendiri hahaha macam takde kerja jek kan. so . . sebelum kita cari bau orang lain lebih baik kita cari bau kita sendiri  maksudnya sebelum sibuk nak bercinta ,lebih baik cintai diri sendiri ,bila diri sendiri dah cukup terpelihara zahir dan batin ,makanya barulah kita menyintai orang lain . . .  namun cinta Allah , awak takkan pernah rugi . . . .betul ke cakap saya ni ??


Comments