HARI-HARI KITA


hai  . . selamat malam awak  . . percaya kah awak bila saya katakan bahawa hidup ini amat misteri kerana kita tak tahu apa akan jadi esok tapi kita selalu rindukan semalam ! padahal dalam masa yg sama esok itu jugaklah yg akan menjadi semalam selepas menjadi harini . . aaaa bingung lah tu ,baik pahamkan perlahan-lahan .

bila kita terjumpa esok sangat mustahil kita akan kata ' yey !! aku berada di hari esok sekarang ni !! '' kompem orang sekeliling akan kata " gila punya orang'' ini harilah bukan harini itu esok !! kan awak kan ? hahaha kompem tambah bingung la tu :p

yg pasti setelah kita letih menghadap hari ini , Allah akan menggantikan esok sebagai hari ini pula . . misteri kan namanya  . . .  ye  . . saya suka esok !! yes ! saya tunggu esok !! untuk apa ? sebab esok akan ganti hari ini saya yg dah hilang . dimana hari ini saya tu ??? ia sudah menjadi semalam  . .  dan semalam itu kini menjadi kenangan buat saya  . . .

aah sedihnya  . .hari saya semakin bertukar , kenangan saya semakin banyak , sedangkan esok belum tentu ada untuk saya . sebab belum pasti  pagi esok nafas saya akan beroperasi lagi . ye sangat misteri bukan ??? subhanaALLAH .

awak , sebelum nafas saya berhenti ,maka izinkan saya  memohon ampun dan maaf jika selama ini saya ada menyinggung hati nurani awak sebagai pembaca setia blog saya  . anggaplah semua ini hanya merapu saya yg kesepian disini . saat ni semua orang dah tidur ,saya je yg belum sebab mata saya kata nak tunggu esok . . .  entah jumpa ke tidak  . . . .emm * sebak *

lap tisu kt mata . . .  . eh ! ada pulak tisu malam ni kat dalam bilik saya ni ! selamat malam awak , selamat berbahagia walaupun bukan saya yg disisi awak tu , saya tetap nak awak bahagia selama-lamanya  . . . . k bhaii ~



Comments