Skip to main content

HARI-HARI KITA


hai  . . selamat malam awak  . . percaya kah awak bila saya katakan bahawa hidup ini amat misteri kerana kita tak tahu apa akan jadi esok tapi kita selalu rindukan semalam ! padahal dalam masa yg sama esok itu jugaklah yg akan menjadi semalam selepas menjadi harini . . aaaa bingung lah tu ,baik pahamkan perlahan-lahan .

bila kita terjumpa esok sangat mustahil kita akan kata ' yey !! aku berada di hari esok sekarang ni !! '' kompem orang sekeliling akan kata " gila punya orang'' ini harilah bukan harini itu esok !! kan awak kan ? hahaha kompem tambah bingung la tu :p

yg pasti setelah kita letih menghadap hari ini , Allah akan menggantikan esok sebagai hari ini pula . . misteri kan namanya  . . .  ye  . . saya suka esok !! yes ! saya tunggu esok !! untuk apa ? sebab esok akan ganti hari ini saya yg dah hilang . dimana hari ini saya tu ??? ia sudah menjadi semalam  . .  dan semalam itu kini menjadi kenangan buat saya  . . .

aah sedihnya  . .hari saya semakin bertukar , kenangan saya semakin banyak , sedangkan esok belum tentu ada untuk saya . sebab belum pasti  pagi esok nafas saya akan beroperasi lagi . ye sangat misteri bukan ??? subhanaALLAH .

awak , sebelum nafas saya berhenti ,maka izinkan saya  memohon ampun dan maaf jika selama ini saya ada menyinggung hati nurani awak sebagai pembaca setia blog saya  . anggaplah semua ini hanya merapu saya yg kesepian disini . saat ni semua orang dah tidur ,saya je yg belum sebab mata saya kata nak tunggu esok . . .  entah jumpa ke tidak  . . . .emm * sebak *

lap tisu kt mata . . .  . eh ! ada pulak tisu malam ni kat dalam bilik saya ni ! selamat malam awak , selamat berbahagia walaupun bukan saya yg disisi awak tu , saya tetap nak awak bahagia selama-lamanya  . . . . k bhaii ~



Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx