KARIPAP



Hai awak . . . katanya karipap itu umpama manusia ,diluarnya kelihatan serupa tetapi didalam intinya berbeza-beza memang gitulah kenyataannya kan .  kadang-kadang tu tengok pada luaran sangat menarik ,macam sedap tapi bila dah masuk mulut ,ada yg masin , terlalu pedas ,tawar dan paling teruk rasanya basi ! Itu belum lagi tukang jual cakap kat kita  intinya sadin tapi  bila dah sampai rumah ,bila nak makan je rupanya dalam tu hanya berintikan keledek ! yuh !! tipah tertipu la nampaknya . . .


awak ,walau apa pun intinya karipap itu yg paling penting sebagai tukang makan  ,bersyukurlah atas tiap yg awak dapat, sebab ada orang tu cari karipap tak dapat-dapat sampai sekarang sebab tukang jual dah merajuk KATANYA ! agak-agak karipap apa ekk ??




Comments