KELUHAN MALAM JUMAAT

hai . .  . malam jumaat muncul lagi  . . . . malam ni leka bersembang dengan kengkawan dunia reality dan dunia fantasy saya  . . .  alhamdulillah semuanya bertambah sihat dan ceria ..

hujan yg turun sejak tengahari tadi membuat kan  malam jumaat saya bertambah sejuk disini . haish . . untungla yg sudah ada pemanas tu  (heater ) hahaha

orang single macam saya ni hanya dok membebel di blog , di laman social , di dalam minda dan dimana-mana yg terdaya lah untuk meleaskan bosan dan kesejukkan ! haha kesiankan . . tapi saya tetap redha kerana ini lah yg dinamakan dugaan kecilbagi insan yg single mingle . *ceh

oklah dah pukul 12.35 , mata dah mamai , dah puas gelak dengan Anis sengal dan mat arif ngokngek . . selamat beradu awak   . . k bhaiii . .  .

Nak pecah perut saya gelak masuk sini . . . 

* adehhj .  . .anis punya status untuk kengkawan je lah awak . . . .hmm*

Comments