KONGSI

Assalammualaikum . . . . hai awak . . .
bila disebut blog  ,minda kita terus je fokus pada
*isu semasa
*masakan
*jualan online
*fotographer
*agama
*hal politik

bila dipanggil blogger pula ,secara jujurnya oh . . .
*seorang yg dikenali ramai !
*suka bercakap
*suka memerhati
*suka berkawan
*suka menegakkan kata-katanya
*suka kebaikan
*sukakan kedamaian
*suka bersyukur

bagaimana dengan cik Lyenda pula . . .
apa kah tugas cik Lyenda diblog ini ?

sebagai pemiliki link blog bertitle ' ehmanjaku.blogspot.com '
saya menggunakan blog saya sebagai tempat perkongsian saya untuk perihal dunia saya ( dunia reality mahu pun dunia fantasy ) perasaan saya dengan seseorang . keluhan saya tentang sesuatu

dan semua tentang apa yg saya rasa senang cakaplah .

saya berkongsi iklan dengan seorang blogger untuk membantunya menambah pendapatan dengan nuffnang . kalau awak perasan lah kan ada 3 iklan disitu . ye dia layak kerana dia seorang blogger yg mempunyai keluarga dan dengan bantuan ini nanti ,dapat lah dia menambahkan lagi pendapatannya . walaupun pada mulanya dia malu untuk berkongsi , tapi saya desak dia supaya memuat naikan iklan atas nama dia diblog saya ni .

jika awak rasa ingin membantu insan itu silakan lah menekan kesemua iklan diblog saya ni ( kepada pembaca yg menggunakan pc je yg nampak kot iklan2 tu ). .  sejujurnya saya katakan pertolongan ini adalah ikhlas *lillahi'taala*. iklan itu bukan atas nama cik Lyenda Nur  . .  tapi untuk seorang insan yg berblog sebagai membantu suaminya menambah  pendapatan keluarga  .

awak  . . jika awak pembaca baru untuk entri saya , mungkin awak rasa isi blog ini adalah ' kosong' . saya akui tak semua orang paham apa yg ingin saya sampaikan . tapi biarpun saya hanya melepaskan isihati dengan cara saya yg tersendiri , ianya masih ada ' isi'  . . cuma antara awak perasan atau tidak je 'isi'nya itu   . . .saya berblog bukan untuk pendapatan , tapi hanya untuk satu perkongsian  . . . .yg penting ikhlas ...


Comments