MANA BISANYA


hai !  awak tengok ke rancangan kilauan emas ke 2 tu ? malam tadi merupakan malam prmulaan konsert dia kan ? saya sebenarnya tak berapa minat rancangan begini tetapi oleh kerana tengok tv secara berjemaah , so layankan je lah bila otai-otai yang masih berbisa di rumah saya ni nak sangat menuntunnya  . .


bila lihat makcik-makcik dan pakcik-pakcik menyanyi malam tadi saya agak tergugut sebab saya rasa kalau dibandingkan dengan anak muda yg rajin ambil bahagian dalam rancangan macamni ni  *rancangan yg beradu suara, kalah rasanya orang muda !

cuma ada cumanya jugak tu . .
saya rasa sedih sebab masih ada otai yang menyanyi diusia 60an sedangkan usia begini Allah beri untuk menambahkan lagi amal ibadah ,bukan menambah dosa-dosayg belum pudar. ok fine !!  dia buat dia yg dapat ,tapi sebagai muslim , kita mesti  ada rasa tanggungjawab pada muslim yg lain . . .sekian ~


Comments