MOHONLAH MENGERTI

Kenapa dan mengapa . . . .

itu persoalan saya sekarang ni . kenapa bila sudah tahu dia milik orang , kita masih terlintas untuk menghampirnya ? macam takde orang lainkah untuk dituju ? sudah habiskah manusia didunia ini untuk didekati ? meroyan lagi !

ye . .saya pelik dengan sesetengah manusia dialam maya ini . perangai yg mana dia sudah tahu tapi buat-buat tak tahu!! ye sangat kerap saya jumpa . contohnya diri saya sendiri . bila saya kata  yang saya sudah ada 'bf ' tapi  . .  masih ada insan yang masih kerap menghantar massage untuk saya diinbox tu . antara kata-katanya . . .

dia ~jgn layan perasaan sorg2,layan perasaan dgr sy tak pe hehehe...awk jgn bg nbr phone sy kat org lain tau itu khas untuk awk je?

saya~ok sy sedang bkerja sorry 


dia~owh...tak sy faham,sy pun duk keja,curi2 nak msj dgn awk,hati sy rindu nak msj dgn awk...nasib baik awk dah ada bf,kalau tak ada sy nak minta duk dihati awk,
erkk ????????
kenapa manusia macam ni perangainya ek awak ? Tak dilayan kata sombong , bila dibalas ,itu pulak jawapan yg saya dapat . adakah ini gurauan,atau dugaan atau . . . atau dia harus diblockkan !! hahaha siap bagi nombor tepon dan dia sanggup tunggu pintu hati saya terbuka untuknya tuuu . . . . adeh hampir koma saya disini tau awak . .  sungguh kejam ini manusia !!! hahaha 

lahai tunggu dan lihat je nanti apa yg perlu saya buat pada dia ni . . . hmmmm . . .  jari saya dah letih asik tekan button block tau , tapi kalau sudah terpaksa,nak buat macamana . . gasak laaaaaa . . .

ya Allah ,kalau ini balasan atas dosa-dosaku . . kau ampunkan aku . . . aminnnn. .  .

Comments