TAK SE' HOT ' DIA


hai awak  . . .

zahirnya walaupun manusia ni dilahirkan serupa  ,namun masih  ada yg berbeza . .tapi  apakah ?

kita tak boleh membezakan mereka  pada amalan *sebab amalan tu perhitungan antara Allah dengan hambaNYA. manusia tak mampu menilaikannya* apa yg dapat dibezakan ialah apabila sesuatu itu dikaitkan dengan terkenal atau pun tidak .biar pun sesuatu pekara tu adalah sama, tetapi jika ianya dikeluarkan oleh seseorang yg baik ,peramah , terkenal dikalangan kawan-kawannya maka dia nampaknya lebih power ! berbeza dengan yg seorang lagi tu yg agak cool ,kurang hot dan kurang  terkenal  . .

kenapa saya kata macam tu ?
emmm . . .  si Lin tu la jeles tau saya dengan dia  . .  dia share status saya tapi dia lebih banyak dapat like dari saya  . .  hahaha . . . .  sedihnya macam ni . . .  taulah dia tu handsome sikit dari saya .

lahai  . . dah tu  ape  lagi . . . . . .? nak buktinya  la ni !
.meh saya tunjuk kan . . .* ayat macam tak ikhlas ni*

.

awak  . . .  awak tengok laaaa . . baru je 4 jam dia dah dapat 46 likers  . . .hmmmmm sedangkan  saya . . .cuma dapat berapa jek . . .  huarghhh . . . .  nampak sangat yg saya tak se'hot' dia kan  . . .  sedihnyaaa . . . *bak lah  tisu selai . . .


*sebenarnya saya saja nak mengade pe petang hari ni . saya suka kalau kawan-kawan berkongsi idea saya atleast dia setuju dengan kata-kata saya di status FB tu  . bukan nak berbangga tapi cuma nak kata yg orang yg menghargai kita itu lah sahabat yg perlu dihormati  ,walaupun dia hanya berkongsi kata-kata  dan dia sekadar sahabat alam maya .  harap Lin tak kesah dengan enrti kali ni  . . .  huhu maaf Encik !!

*sahabat itu kawan . .eh!

Comments