Skip to main content

TESTING

Assalammualaikum awak  . . .
alhamdulillah , dengan izinnya saya masih lagi mampu bernafas dengan sempurna ,dapat lagi melihat keindahan alam ,dapat menemui awak lagi disini . .  tengs to Allah  for all this . .syukur Alhamdulillah .

awak . . kalau awak selalu masuk kedalam timeline fb saya tu , saya selalu buat status untuk membongkar perihal perangai kaum lelaki  . kadang-kadang bertalu-talu komen dari kawan-kawan yg datang . ada jugak yg menghantar diinbox  sahaja . ada yg menidakkan , dan ada juga yg mengiakannya .

sejujurnya saya bukan nak kena kan mereka tapi sekadar nak tahu . . apa respond mereka ! apa reaksi mereka bila kaum sejenis mereka diperkatakan oleh seorang perempuan seperti saya . saya juga nak tahu adakah mereka perihatin pada isu yg saya bongkar kan tu .

kalau mereka sensitif , bermakna mereka memang hebat ! tapi kalau mereka hanya kata . . .entah  . . tak tau nak kata apa pasal ni . . maka secara automatik saya dan perempuan-perempuan lain diluar sana akan berpendapat. . . alahai . . .slownya mamat ni  . . . power la sikit  ayat tu . .  .

* yg sebenarnya  . . saya memang gemar menduga :)

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx