AKU BUKAN TOMBOY

wei ! siyes la aku bukan tomboy ! hmmmm . . nyampah tau awek sini seksi dia kata tomboy ! anis memang sengal ! kang saya jadi tomboy betul-betul nangis dia tak dapat  nak kawin dengan saya  hahaha .

awak . .kalau awak nak tahu ,gadis -gadis Johor ni memang nampak brutal kalau bersembang ! siyes ! tak tipu ! jangan kata gadis-gadis,mak-mak gadis pun ada yg sembang nampak rock !! argh ! sumpah saya tak bohong !  mereka memang peramah ! cakap pedas ! suka happy ! suka membahan orang depan-depan ! tapi sebenarnya mereka hati baik ! cakap disitu ,habis disitu jugak ,takdenya nak bawak ke esok-esok. . .saya boleh jamin la awak sebab saya orang johor ! huhuu lagi satu hati mereka pemaaf ,mereka tak reti nak simpan masalah lelama . . yg paling special tu mereka memang sporting ! dan lagi satu . . mereka bukan tomboy tau ,kalau mereka tomboy . . .cuba awak bayangkan nenek-nenek jadi tomboy? hahahaha . . giler !


*ku tak bisa untuk membayangkannyaaaa !! hahahaha wat peace *

Comments