Skip to main content

ANIS WEHHH . . .

jumaat yg sunyi . . .
sambil kerja sempat lagi berbalas komen dengan kawan-kawan . haritu beria sangat nak deaktif huhu ,mana bisa dongg . . makin kusut mindaku kalau tak dapat bercanda dengan teman siber yg gila itu ! haha

hah ? macammana boleh pulak kusut ? kata guna perapi? heee tipu jek tu . sejujurnya ada banyak sebab untuk saya berinteraksi dengan kawan-kawan siber saya tu yg kebanyakkannya perempuan ,maklum ,kalau lelaki ni leceh sikit ,baru nak bukak cerita nanti  gf dia dah merajuk ! lahai . .gurau pun tak boleh ye cik kak ? hehehe *memang layak pun kena sentap saya ni sebab kalau bergurau kasar sangat haha tapi kisah pulak saya ? hehee

tapi ada satu yg awak kena tahu , ada sorang kawan perempuan saya yg memang sedia senget mindanya kalau berkomen dengan dia dan kekasihnya ,kepala dia memang serabut ! kadang -kadang sakit perut saya menahan gelak dalam rumah ni . siapa dia ??siapa lagi kalau bukan Anis Azahari dan buah hatinya mohd Arif ! bila berkomen dengan dia jangan kata kena bahan , kena maki , kena puii , kena mencarut pun ada tapi . . . apa saya kesah?? huhuhu tak tahan bergurau jangan nak bergurau ok .

yg realitinya jumpa Anis pun tak pernah tapi bila sembang , macam kami duduk 1 rumah je kan hahaha yg peliknya tu bf dia boleh pulak tahan dengan Anis  kan . .lahai . . kalau saya lah jadi bf Anis yg sengal tu lama dah saya terjun lombong !! sebabnya ??

hahaha sebabnya ada ke patut dia suruh saya jadi madu dia ???? hahaha dah lah muka bf dia tu macam muka abangla yg kuat berposing eee !!! opssss tapi depan Anis saya cakap muka bf dia macam retis keh3 . . . shhhhh ni adalah rahsia kita- kita je tau

**weh Anis !! ni post khusus untuk ko ngekkk bhahaha



Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx