ANIS WEHHH . . .

jumaat yg sunyi . . .
sambil kerja sempat lagi berbalas komen dengan kawan-kawan . haritu beria sangat nak deaktif huhu ,mana bisa dongg . . makin kusut mindaku kalau tak dapat bercanda dengan teman siber yg gila itu ! haha

hah ? macammana boleh pulak kusut ? kata guna perapi? heee tipu jek tu . sejujurnya ada banyak sebab untuk saya berinteraksi dengan kawan-kawan siber saya tu yg kebanyakkannya perempuan ,maklum ,kalau lelaki ni leceh sikit ,baru nak bukak cerita nanti  gf dia dah merajuk ! lahai . .gurau pun tak boleh ye cik kak ? hehehe *memang layak pun kena sentap saya ni sebab kalau bergurau kasar sangat haha tapi kisah pulak saya ? hehee

tapi ada satu yg awak kena tahu , ada sorang kawan perempuan saya yg memang sedia senget mindanya kalau berkomen dengan dia dan kekasihnya ,kepala dia memang serabut ! kadang -kadang sakit perut saya menahan gelak dalam rumah ni . siapa dia ??siapa lagi kalau bukan Anis Azahari dan buah hatinya mohd Arif ! bila berkomen dengan dia jangan kata kena bahan , kena maki , kena puii , kena mencarut pun ada tapi . . . apa saya kesah?? huhuhu tak tahan bergurau jangan nak bergurau ok .

yg realitinya jumpa Anis pun tak pernah tapi bila sembang , macam kami duduk 1 rumah je kan hahaha yg peliknya tu bf dia boleh pulak tahan dengan Anis  kan . .lahai . . kalau saya lah jadi bf Anis yg sengal tu lama dah saya terjun lombong !! sebabnya ??

hahaha sebabnya ada ke patut dia suruh saya jadi madu dia ???? hahaha dah lah muka bf dia tu macam muka abangla yg kuat berposing eee !!! opssss tapi depan Anis saya cakap muka bf dia macam retis keh3 . . . shhhhh ni adalah rahsia kita- kita je tau

**weh Anis !! ni post khusus untuk ko ngekkk bhahaha



Comments