BAHAYA BILA ONLINE PAGI

Morning ucux , achen , ayang , anje . . .. alololo gediknya harini kan ..adat la awek cun kalau bangun pagi dia memang nak kena manja-manja gitu . . . baru happening hari-hari yg mendatang ! yeaa. . .nilah fakta ! kalau pepagi dah down ,jawabnya sampai malam la mood asik nak down jek .awak tak caya ? ambil kapak belah la handphone . . cubalah !! hehee


kenapa lelaki kalau bangun pagi dia pun nak manja-manja jugak ? eh ! tanyalah kata orang lelaki kenapa tanya saya ? rata-rata kaum lelaki akan ada feel lain pesen bila bangun dari tidur pagi katanya lah kan . apakah ini fakta ??? ergh . . ini bukan fakta tapi realiti cik Lyenda oii . . . .dan saya akan jawab . . . ''owhhhh''

Dan kalau awak nak tahu lebih lanjut realiti kisah lelaki  yg begini ,baik awak search dirumah encik Google !! disebabkan itu jugak lah makanya saya sudah jarang online antara jam 6 am -9 am kalau ada pun saya hanya update status dan saya  tak akan bukak pun  inbox yg ada sebabnya  tersangatlah  bahaya disitu !! kalau bukak pun saya takkan balas , tunggu siang sikit baru saya balas text mereka .

untuk pengetahuan awak semua ,semua gambar 18sx yg saya terima dari orang kurang kasih sayang di fb tu ialah diwaktu pagi lah ! bila saya balas text mereka ,mereka pulak send gambar bukan-bukan  ! lahai , mungkin HOT pada dia tapi pada saya ish . .dah kenapa budak ni ??? hahahaha anak sapo lah tu ekk ? memang nampak sangat kekurangan kasih sayang nya tu  . .kesian kan . . .  tapi saya bukan nurse yg boleh merawat pesakit yg macam tu ,saya hanya cikgu taska yg mampu mengajar supaya murid-murid berkelakuan baik sesama manusia  . .tu jek !


Comments