COMPETITION





Awak . .
rupanya harini Ahmad Azreen ada competition yang sebelum ni ada diwar-warkan kepada saya .  patut lah selama ni dia menjauhkan diri dia dari saya . aaah! silap lagi saya kali ni !! saya sering sangat menghukum dia !

ya Allah . .  kalau lah saya tahu selama ni dia sibuk dengan competition dia tu , sumpah saya takkan send text serupa gitu pada dia semalam ! sumpah saya lupa ya Allah  . . . . kenapa la minda saya sekarang susah betul nak ingat pada tiap yang dijelaskan  sebelum-sebelum ni ? daya ingatan saya sudah ditarik ke powernya ? astagfirullah halazim . .  ampunkan dosa-dosa saya ya Allah . .  maafkan saya Ahmad Azreen . tak tahu nak letak muka kat mana bila sering sangat buat salah kat awak . .







saya tahu ,bukan mudah nak perah otak untuk buat persediaan tu ! arghhh !!! kejamnya saya  . . .maafkan saya awak . . . .  goodluck ye  . . 









Comments