HAPPY BIRTHDAY

hai  . .
pagi -pagi bumi dah basah  ditimpa hujan  .alhamdulillah sekali lagi tanah dibasahi air dan angin dingin membuatkan saya makin  tenang dan bertambah bersyukur  atas  nikmat Allah  .

pagi ni rupanya birthday Syaasz . . . huhu nak tau siapa syaaz tu ? mulanya saya fikir nama dia siti khatijah tapi bila tengok pada kek birthday ,nama dia  . .




kalau tak silap mata saya ,nama  AISYAH yang tertera diatas kek tu kan hehe ,umur dia 26 tahun !  tapi dia memang sporting gila ,kalau orang tak tahu memang dia 'machoo' sejati hahaha . . .  kak Syaasz memang nakal !! opss dia tak bagi saya bahasa diri saya adik pulak ,dia kata saya 'yunk' dia . . .  ok laaa. . yunk pun yunk la dear oii . . .  asal u bahagia dihari lahir u harini hahaha !

~happy birthday sweet heart ~

Comments