KELUHAN HATI MACHA


kehadapan cik Lyenda yg budiman
saya dah bosan dengan awak ,awak tak pernah nak mengalah  ,tak pernah nak dengar nasihat orang lain ,awak je yg nak menang ! kata-kata awak je yg betul , kata-kata orang lain awak tak mahu ikut . perempuan jenis apa kah awak ni ? hati batu ! degil !

orang bagi nasihat sebab orang tak  nak awak dipanggil perempuan mengedik !mengade-ngade ! orang nak awak dipandang baik-baik je dimata orang lain tapi apa yang awak buat? awak makin menjadi-jadi pulak perangai . bikin malu kaum hawa je awak ni !

ye,saya bukan sayang awak tapi saya ialah orang  yang suka melihat kebaikan kawan-kawan  ,saya akan  menegur kalau mereka buat tak betul ! ye ,saya bukan sesiapa dengan awak tapi saya orang suka pada puak Hawa yg baik,tidak mengedik ,tidak mengade macam awak !eh !! awak bukan gf saya pun kan?? kenapalah saya nak rasa begini  marah ekk ? adeh . . . .


*hahahahaha*

*cik Lyenda said : Dei macha . . .  awak tanya saya berapa banyak  lelaki yg saya dah panggil syg ye ?  14riburatus jugak lah !! hahaha  . .  .eleh baru sekarang awak nak tanya kan . . . sebelum ni . . .sebelum awak tahu yg fb saya tu digunakan oleh 2 orang gadis ,awak pun ada panggil saya syg jugakkan ?? siap suh saya dodoikan lagi pulak tu bila saya cakap saya  dah nak tido . .  so baru sekarang ke awak nak insafkan saya ? nasihat saya dari awak meroyan ditimeline tu ada baiknya awak selfie macam brother-brother kat bawah ni ,baru stylo ,biar muka tak handsome ,janji selfie ada cara  . . kahkahkah



Comments