Skip to main content

KELUHAN HATI MACHA


kehadapan cik Lyenda yg budiman
saya dah bosan dengan awak ,awak tak pernah nak mengalah  ,tak pernah nak dengar nasihat orang lain ,awak je yg nak menang ! kata-kata awak je yg betul , kata-kata orang lain awak tak mahu ikut . perempuan jenis apa kah awak ni ? hati batu ! degil !

orang bagi nasihat sebab orang tak  nak awak dipanggil perempuan mengedik !mengade-ngade ! orang nak awak dipandang baik-baik je dimata orang lain tapi apa yang awak buat? awak makin menjadi-jadi pulak perangai . bikin malu kaum hawa je awak ni !

ye,saya bukan sayang awak tapi saya ialah orang  yang suka melihat kebaikan kawan-kawan  ,saya akan  menegur kalau mereka buat tak betul ! ye ,saya bukan sesiapa dengan awak tapi saya orang suka pada puak Hawa yg baik,tidak mengedik ,tidak mengade macam awak !eh !! awak bukan gf saya pun kan?? kenapalah saya nak rasa begini  marah ekk ? adeh . . . .


*hahahahaha*

*cik Lyenda said : Dei macha . . .  awak tanya saya berapa banyak  lelaki yg saya dah panggil syg ye ?  14riburatus jugak lah !! hahaha  . .  .eleh baru sekarang awak nak tanya kan . . . sebelum ni . . .sebelum awak tahu yg fb saya tu digunakan oleh 2 orang gadis ,awak pun ada panggil saya syg jugakkan ?? siap suh saya dodoikan lagi pulak tu bila saya cakap saya  dah nak tido . .  so baru sekarang ke awak nak insafkan saya ? nasihat saya dari awak meroyan ditimeline tu ada baiknya awak selfie macam brother-brother kat bawah ni ,baru stylo ,biar muka tak handsome ,janji selfie ada cara  . . kahkahkah



Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx