NURSE DAY !

happy nurse day !

yey ! semalam hari ibu ye,hari ni ( 12.5 ) hari misi pulak ! yes adil lah tu !

pada saya nurse saya itu lah mama saya ,cikgu saya pun dia, chef saya pun dia , pensyarah pun dia ,semua adalah dia ! ye dia adalah mama saya dan saya takkan pernah lupa akan itu ! love u maa . .


nurse ! insan yang memberi seribu satu wajah untuk pusat rawatan dia bertugas .tak kiralah sama ada dihospital kerajaan ,swasta , mahu pun diklinik-klinik ! ye kalau nurse baik budi ,hari-hari rasa nak sakit, tapi kalau nurse kurang diajar ,rasa tak makan ubat pun dah baik kot !


senang cakap nurse adalah lambang keharmonian sesebuah pusat perubatan ! mereka juga pelaris  . .  eh !! betul ke ayat ni hehee . wahai nurse yg cantik lawa, pleaselah lemparkan senyuman anda  walaupun terpaksa kepada kami (pesakit yg sedang sakit ) atau pun pada ahli keluarga kami yg sedang dilanda kerisauan dihatinya  . bukan kah senyum mu itu sedekah dan ianya bakal mengawet muda wajah kamu ??

tepuk dada tanya diri sendiri . . . .  boleh muflis kah kalau asik tersenyum kepada orang lain?


Comments