PELANGI KU


hai . . . awak ! pepagi lagi saya dah kena kejutan dengan si Syaasz . sejak 2 menjak ni Syaasz dah masuk dalam diary kehidupan dunia alam maya saya ! seorang gadis yg menggunakan dp gambar seorang pelakon  lelaki k-pop tu hah !

sebenarnya sebelum ni  , dia selalu kena bahan dengan saya sebab rajin sangat meroyan diwall timeline dia tu . mengejar someone yg dipanggil Asz . . .entah siapa gerangan Asz tu saya pun tak pasti . mungkin kalini dia nak balas dendam  ,so dia kejar saya pada tiap status yang saya dok komen  ,mengong si Syaasz ni .! hahaha adeh . .kalau dia baca post ni matilah saya  . . . hahaa

bila Syaasz buat status macam-macam idea untuk tackel cik Lyenda ixati ,ada sedikit keraguan dimata teman-teman ,siapa Syaasz dan siapa cik Lyenda yg sebenarnya . takpe  saya tak marah atau terasa bila ada yang berfikiran negetif pasal kami . sebabnya Syaasz memang suka buat ayat komen yang 'machoo' katanya lah kan   . .  hehee up to you la Syaasz . .asal u bahagia , i bahagia  . .sudah la  . yang penting . .

kami tak ganggu kekasih orang !
kami tak ganggu kekasih Syaasz !
kami tak ganggu kekasih saya !
eh ! saya ada kekasih ?
ada , tapi  tu dulu  . .sekarang dah  . .dah . . dah . . .




yup !kali ni Syaasz hadir  . . .
entah berapa lama Syaasz mampu menyeri hari-hari mendatang saya . saya tak pasti ,saya tak kesah jika hadir Syaasz bagai pelangi , atau bagai angin malam, atau bagai awan berarak  sekali pun . . . yang saya tahu ,kehadiran Syaasz kali ni telah berjaya buat siang saya bercahaya dengan senyuman dan malam saya hangat dengan gelak tawa . saya sangat bersyukur ~ terima kasih Syaasz



Syaasz  . . .  .Kehadiran awak kali ini adalah hadiah dari Allah untuk menjadi peneman saya di dunia maya ini . tengs syaasz . senyum saya yang mahal kini menjadi gelak tawe yang kadang kala sampai mengalir air mata . 

U are special . . 

U are syaasz . . 
U are my girl . . . 
tengs dear ~

*syaasz™




doa saya Syaasz bakal menjadi peneman paling setia disaat suka dan duka , ye tu janji dia kat saya . .. .Allah berilah Syaasz bahagia seperti mana dia memberi bahagia buat saya ~ aaminn . . .

Comments