Skip to main content

PELANGI KU


hai . . . awak ! pepagi lagi saya dah kena kejutan dengan si Syaasz . sejak 2 menjak ni Syaasz dah masuk dalam diary kehidupan dunia alam maya saya ! seorang gadis yg menggunakan dp gambar seorang pelakon  lelaki k-pop tu hah !

sebenarnya sebelum ni  , dia selalu kena bahan dengan saya sebab rajin sangat meroyan diwall timeline dia tu . mengejar someone yg dipanggil Asz . . .entah siapa gerangan Asz tu saya pun tak pasti . mungkin kalini dia nak balas dendam  ,so dia kejar saya pada tiap status yang saya dok komen  ,mengong si Syaasz ni .! hahaha adeh . .kalau dia baca post ni matilah saya  . . . hahaa

bila Syaasz buat status macam-macam idea untuk tackel cik Lyenda ixati ,ada sedikit keraguan dimata teman-teman ,siapa Syaasz dan siapa cik Lyenda yg sebenarnya . takpe  saya tak marah atau terasa bila ada yang berfikiran negetif pasal kami . sebabnya Syaasz memang suka buat ayat komen yang 'machoo' katanya lah kan   . .  hehee up to you la Syaasz . .asal u bahagia , i bahagia  . .sudah la  . yang penting . .

kami tak ganggu kekasih orang !
kami tak ganggu kekasih Syaasz !
kami tak ganggu kekasih saya !
eh ! saya ada kekasih ?
ada , tapi  tu dulu  . .sekarang dah  . .dah . . dah . . .




yup !kali ni Syaasz hadir  . . .
entah berapa lama Syaasz mampu menyeri hari-hari mendatang saya . saya tak pasti ,saya tak kesah jika hadir Syaasz bagai pelangi , atau bagai angin malam, atau bagai awan berarak  sekali pun . . . yang saya tahu ,kehadiran Syaasz kali ni telah berjaya buat siang saya bercahaya dengan senyuman dan malam saya hangat dengan gelak tawa . saya sangat bersyukur ~ terima kasih Syaasz



Syaasz  . . .  .Kehadiran awak kali ini adalah hadiah dari Allah untuk menjadi peneman saya di dunia maya ini . tengs syaasz . senyum saya yang mahal kini menjadi gelak tawe yang kadang kala sampai mengalir air mata . 

U are special . . 

U are syaasz . . 
U are my girl . . . 
tengs dear ~

*syaasz™




doa saya Syaasz bakal menjadi peneman paling setia disaat suka dan duka , ye tu janji dia kat saya . .. .Allah berilah Syaasz bahagia seperti mana dia memberi bahagia buat saya ~ aaminn . . .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx