SAAT HATI TERSENTUH,RINDU PUN DATANG

awak .. saya ingatkan bila saya dah banyak meroyan hari ni dada saya makin rasa  lapang ,macam yg selalu saya buat lepas je meroyan saya boleh rasa tenang  . . tapi rupanya tak .  . . malahan saya rasa macam nak demam pulak . nafas saya makin hangat  . .  mata saya jadi makin pedih  . .  sesekali turun air mata sepi saya kepipi dan ianya  terpaksa saya lap guna lengan baju ni .



awak . . rupanya kalau memendam ni sakit  !! lagi-lagi bila dikritik  . . dan saya takde tempat nak mengadu bila kawan baik saya kritik saya didepan teman-teman fb dia . . sakit tau awak ,saya tak kuat sekarang ,ianya lebih sakit dari kena marah dengan awak dulu . . .tapi saya kuatkan juga semangat saya ni untuk teruskan hari-hari yg berlalu  , saya dah maafkan dia , saya janji saya takkan ganggu lagi hidup dia . awak . .  .mana awak ?? sampai sekarang saya pun tak tahu dimana awak ,tapi saya yakin awak ada untuk baca entri saya . . .

terima kasih  . .





Comments