Skip to main content

SAAT HATI TERSENTUH,RINDU PUN DATANG

awak .. saya ingatkan bila saya dah banyak meroyan hari ni dada saya makin rasa  lapang ,macam yg selalu saya buat lepas je meroyan saya boleh rasa tenang  . . tapi rupanya tak .  . . malahan saya rasa macam nak demam pulak . nafas saya makin hangat  . .  mata saya jadi makin pedih  . .  sesekali turun air mata sepi saya kepipi dan ianya  terpaksa saya lap guna lengan baju ni .



awak . . rupanya kalau memendam ni sakit  !! lagi-lagi bila dikritik  . . dan saya takde tempat nak mengadu bila kawan baik saya kritik saya didepan teman-teman fb dia . . sakit tau awak ,saya tak kuat sekarang ,ianya lebih sakit dari kena marah dengan awak dulu . . .tapi saya kuatkan juga semangat saya ni untuk teruskan hari-hari yg berlalu  , saya dah maafkan dia , saya janji saya takkan ganggu lagi hidup dia . awak . .  .mana awak ?? sampai sekarang saya pun tak tahu dimana awak ,tapi saya yakin awak ada untuk baca entri saya . . .

terima kasih  . .





Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx