SAYA SESEORANG ORANG

awak  . . . dalam hidup kita ada banyak pilihan untuk teruskan kehidupan  ini .  , sama ada awak  nak jadi seorang yg terlalu baik atau menjadi seorang yg terlalu jahat  !! ah ha tu hak awak ! kalau saya ,saya akan cakap yg saya memang jahat ! kenapa saya cakap macam tu  ?? sebab kata orang

org baik dia takkan cakap dia baik  dan orang jahat takkan cakap yg dia tu jahat !

jelas kan ??? ye saya ialah seorang orang jahat  hahaha *pengakuan tak boleh blah ni sila abaikan*walau bagaimana pun sejahat-jahat saya ini awak . . . saya masih sayang guru besar sekolah rendah saya tau   , saya masih sayang tukang kebun disekolah menengah saya dulu , saya masih sayang mak cik kantin yg berjualan di kantin asrama saya dulu jugak  . . . dan saya masih sayang kat awak walaupun awak dah selalu buat saya makan hati berulam jantung . . . so awak nak kata saya siapa sekarang ni ,seorang yg sangat jahat  atau seorang yg sangat baik dan sangat penyayang ???


*hello mr Moon  , sorry i cant meet u all the night start tonight  . .  . busy moment *

Comments