Skip to main content

SAYA SESEORANG ORANG

awak  . . . dalam hidup kita ada banyak pilihan untuk teruskan kehidupan  ini .  , sama ada awak  nak jadi seorang yg terlalu baik atau menjadi seorang yg terlalu jahat  !! ah ha tu hak awak ! kalau saya ,saya akan cakap yg saya memang jahat ! kenapa saya cakap macam tu  ?? sebab kata orang

org baik dia takkan cakap dia baik  dan orang jahat takkan cakap yg dia tu jahat !

jelas kan ??? ye saya ialah seorang orang jahat  hahaha *pengakuan tak boleh blah ni sila abaikan*walau bagaimana pun sejahat-jahat saya ini awak . . . saya masih sayang guru besar sekolah rendah saya tau   , saya masih sayang tukang kebun disekolah menengah saya dulu , saya masih sayang mak cik kantin yg berjualan di kantin asrama saya dulu jugak  . . . dan saya masih sayang kat awak walaupun awak dah selalu buat saya makan hati berulam jantung . . . so awak nak kata saya siapa sekarang ni ,seorang yg sangat jahat  atau seorang yg sangat baik dan sangat penyayang ???


*hello mr Moon  , sorry i cant meet u all the night start tonight  . .  . busy moment *

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx