SYG

ahh bingung lagi ! kali ini memang hebat kebingungganya ~

sudah menjadi tabiat saya ,akan memanggil 'syg' kepada tiap rakan fb yg  selalu pm saya ! Rupanya ada yg boleh terima ! ada yg tak boleh terima !

ok fine sejujurnya ingin saya nyatakan disini bahawa SYG  yg saya pamer kan di mana-mana sudut pun ,  tak kira lah di pelusuk ruang komen ke ,disudut inbox ke atau dimana mana sudut lah ,itu adalah bermaksud :

S~ sahabat
Y~ yang
G~ gemilang
LOOK!!!! IANYA ADALAH SATU DOA  !!! tak caya pergilah tanya cikgu tadika awak . . . gemilang tu apa ekk ? Emo Kot ?? Hahaha *gelak nak cover la ni *



  • namun terdapat kawan-kawan fb yg masih BARU tu belum kenal or tak kenal siapa saya yg sebenar-benarnya ,mereka telah mentapsirkan SYG saya tu adalah SAYANG  mengediknya saya kat tiap lelaki yg saya panggil ? Ahh what the fish !! apekes bhaai wa nak sayang lu , lu sayang awek lu lagi baik derrr . . . . *opss maruah ni jaga* hahahahajaarrr !! btw dgn teman fb perempuan pun saya panggil sayang jugak laaaa . . . so tak payah la lu tanya banyak mana sayang yg wa dah panggil ekk? 


ish ,janganlah kalut bro~ cinta or sayang tu jauh berbeza . .  sayang saya sayang yg ikhlas untuk menyayangi bukan kasih sayang yg mongok tu ok ! hahaha

kalau kawan-kawan fb yg aktif sebelum ini mereka paham apa maksud SYG saya ,tapi semenjak kebelakangan ini ramai kawan-kawan telah salah anggap istilah shortform  yg telah lama saya gunakan tu !


***tapi kalau saya sayang pun kenapa ?


bukan ke menyayangi tu dituntut agama dan  menyayang itu juga bukan  bererti saya kena menyintai  juga kan . . .kalau ye.  . . matilah saya oiii !!!

#sukatengoklelakimeroyan  keh3


Comments