MATI HIDUP SEMULA



Malam jumaat . . .
Sekali lagi saya hadir dalam kamar blog ini setelah beberapa hari ianya sepi . .

Bukan menghilang dengan sengaja atau pun merajuk tapi saya terpaksa pujuk hati yg makin hari makin parah lukanya .

Kenapa hati boleh terluka ?

Bukan sebab saya tusuk dengan belati rambo tu , tapi disebabkan kata-kata seorang insan yg betul-betul buat saya menangis berhari-hari , saya cuba untuk kuat , saya kumpulkan semangat saya yg hilang dan akhirnya malam ini saya boleh menaip kembali .

Apakah kata-kata beracun itu ? Jum baca di bawah ni :

awk nk apa lg dgn sy? Ckup2 r dh menyakitkan hati sy ye . . Sy kdekut ke, tamak ke, jahat ke, atau pape ke . . Biar r cz bg sy awk dh jdi hantu arwah . . Oke!

Jun 13 at 8:23pm·Sent from Mobile


Dan selepas tu , saya rasa saya betul - betul dah mati  . . .


Comments