MOGA BERUBAH

Adeh . . . .Bila anak kurang ajar , salahkan seorang ayah menegur ?

Masa kecil mungkin terlalu sayang , jentik pun tak mau . siapa tak sayang anak ye dak ? Tapi bila terlalu manja , ni lah padahnya . . . dah dewasa tapi masih tak matang .


Bukan nak salahkan sesiapa sekarang ni . pada realitinya kalau ayah dah tegur bila kita dah dewasa ni  . . tu bermakna  kita memang betul-betul salah dan telah melalukan kesilapan yg sangat besar .


So why not kita berubah? Insaf . . mohon maaf kat ayah ? Ayah kita dah tegur kan? Artis atau bukan . . . sebagai manusia kita kena ambil pehatian dalam hal ini .

Ayah kena dihormati ! Wajib ! Seteruk mana pun jalan hidupnya. Dia tetap ayah kita ! Ingat tu kawan-kawan !!

Bila bro Amy search menegur perangai anaknya si Nabila . . . pada saya orang luar janganlah memburukkan lagi keadaan . . biarlah hak mereka anak beranak eah .

Mengenai peminat yg mengajak tukar agama tu , orang jabatan agama tak nak bantu Nabila ke ? Kesian dia .

Dan sebagai peminat Nabila saya berdoa agar beliau tak tersasar jauh dari landasan agama berdasarkan nama sebenar beliau NABILA HUDA .
Indahnya namamu . . ..

Comments