Skip to main content

PENGGANTI SAYA YG AWESOME

sempena musim cuti sekolah semesta kedua ni , saya memang dah jarang guna pesbuk  . kerja dan tanggung jawab terlalu banyak menanti .kata orang buat kerja kena ikhlas jika mahukan hasil yang terbaik .ok ,saya memang ikhlas ! saya abaikan laman sosial .on pun kejapkejap ,selebihnya adik saya  yang uruskan . alhamdulillah . . .walaupun dia sikit sengal keh3

dia kalau update memang macam status cari gaduh ,tapi padahal masa di update tu dia gelak je memanjang hehehe . . sebab tu saya cakap dia sengal !

malam tadi dia hampir je bergaduh dengan member alam maya saya bila someone tu komen yang ayat dia lebih kurang berbunyi macam ni :

asik jiwang memanjang je bila melintasi timeline ni ,
sudah-sudah la Lyenda ixati , get your own life !


hahaha yang paling syok bila je terbaca komen tu , adik saya  terus hangen satu badan ! dia siap buat status marah2 lagi yang katanya :

bro . . xsuke status wa ekk???
kasi block aaa pe lgi !!
tu pun kena ajo ke beb??
addoii ...



demi mengelakkan kepanasan yang berpanjangan ,jalan terbaik saya switch off wifi kemudian saya delete komen yg someone taip kat status saya tu .hehehe settle ! tapi ingatkan bila dia dah tidur ,Bangun pagi dia dah lupa ! rupanya pagi-pagi lagi dia dah online kemudian dia bagi sound pulak kat mamat tu ! ohnyaaaa . . .sungguh ganas adik saya ni !




Ni saya ambil sebahagian dari komen dia dengan someone tu ,kang tunjuk semua ,macam mengaibkan orang le pulak kan hehehe .nahas la kalau jadi bf adik saya . hari-hari kena belasah la camni hahaha . . .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx