MENJENGKELKAN

lelaki menangis ?

erghhh. . . .
katanya lelaki kalau menangis lebih teruk dari perempuan ! eh memandai je kan . Tapi tak dapat bayangkan kalau lelaki menangis depan mata saya sekarang ni . lagi -lagi menangis kerana cinta .eeeee  . . .mau saja saya tampo dia masa tu jugak ! kemudian saya akan tanya  dia  .  .  . untuk apa awak nangis ?? bukannya  awak suami dia ! awak hanya kekasih dia ! dia masih layak dimiliki orang lain dan orang lain lagi ! kalau nak menangis pergi menangis untuk mak awak yang sedih dapat anak lelaki yang murah sangat air matanya  dan yang suka menangis tak bertempat !! . . . .

grrr . . . . tak kuasa aku ~~
awak !!!


Comments