Skip to main content

PENGAKUAN JUJUR

curang !

siapakah lebih curang dalam perhubungan ? kalau diMalaysia katanya perempuan lah .

owh . . baru saya tahu perempuan malaysia terrer bab curang mencurang ini , so ini menunjukkan lelaki Malaysia adalah lelaki paling terrer bab setia ?

Oh mennnnn . . .  nanti tengok cermin ye?

tapi bila dikatakan perempuan malaysia terror mencurang  , ada yang cakap . . .




kadang-kadang curang itu indah . . . .aaaaah . . .
( awek KL )




pada saya curang itu umpama jajan je . . .
ada boleh ,takde pun boleh . . .
(awek JB )




curang salah perempuan ? Watdepak !!
nak cover playboy memang la lu cakap perempuan terror part curang. . .
( awek KB )




curang tu memang kena ada . kalau nanti kekasih  buat hal . . paling tidak kita dah ada calon-calonnya heee . . . (awek KT )




mana ada . . kita orang perempuan ni setia tau
tapi kalau bf tak reti nak melayan
kenalah cari seseorang yg bijak melayan
tapi kena cari lelaki lah jugak bukan pengkid tauuu . ..
hehehe  . . (awek PL )




hmmmm . . rugilah muka cun macam ni nak kena tatap sorang je yank . .kan kongsi-kongsi tu benda elok . bukan buat apa pun ,sembang kosong je . . hikhikhik . .  (awek MB )




if i love it . . i dont care !!
korang nak kata i curang ke apa lantak korang la . .yang hidup ni kena lah di adjust kennn . .eh ! hahaha . . ( awek TG )



Tu semua perempuan yang nak kena babap  ! suka suki anggap  curang macam tu ,dia ingat senang-senang je dia nak mainkan perasaan anak bujang orang ekk ? saya ada cadangan untuk perempuan-perempuan yg curang di Malaysia !

kerajaan Malaysia pi hantar mereka semua  ke Gaza ! now !!

nanti kat Gaza tu biar dia tahu bagaimana gaya nak hidup tanpa kekasih yg setia .dengan ledakkan bom sana sini , darah melimpah dijalan raya , tangisan ratapan kematian . air mata orang tersayang membanjiri ward -ward kecemasan. ambulan kehulu kehilir . . aaa . . agak-agak dia kata indah tak curang tu ekk ???




awak  . . .  curang tu merupakan perasaan tamak sebenarnya . .bukan apa-apa .  .  *LyendaNur*






Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx