PENGAKUAN JUJUR

curang !

siapakah lebih curang dalam perhubungan ? kalau diMalaysia katanya perempuan lah .

owh . . baru saya tahu perempuan malaysia terrer bab curang mencurang ini , so ini menunjukkan lelaki Malaysia adalah lelaki paling terrer bab setia ?

Oh mennnnn . . .  nanti tengok cermin ye?

tapi bila dikatakan perempuan malaysia terror mencurang  , ada yang cakap . . .




kadang-kadang curang itu indah . . . .aaaaah . . .
( awek KL )




pada saya curang itu umpama jajan je . . .
ada boleh ,takde pun boleh . . .
(awek JB )




curang salah perempuan ? Watdepak !!
nak cover playboy memang la lu cakap perempuan terror part curang. . .
( awek KB )




curang tu memang kena ada . kalau nanti kekasih  buat hal . . paling tidak kita dah ada calon-calonnya heee . . . (awek KT )




mana ada . . kita orang perempuan ni setia tau
tapi kalau bf tak reti nak melayan
kenalah cari seseorang yg bijak melayan
tapi kena cari lelaki lah jugak bukan pengkid tauuu . ..
hehehe  . . (awek PL )




hmmmm . . rugilah muka cun macam ni nak kena tatap sorang je yank . .kan kongsi-kongsi tu benda elok . bukan buat apa pun ,sembang kosong je . . hikhikhik . .  (awek MB )




if i love it . . i dont care !!
korang nak kata i curang ke apa lantak korang la . .yang hidup ni kena lah di adjust kennn . .eh ! hahaha . . ( awek TG )



Tu semua perempuan yang nak kena babap  ! suka suki anggap  curang macam tu ,dia ingat senang-senang je dia nak mainkan perasaan anak bujang orang ekk ? saya ada cadangan untuk perempuan-perempuan yg curang di Malaysia !

kerajaan Malaysia pi hantar mereka semua  ke Gaza ! now !!

nanti kat Gaza tu biar dia tahu bagaimana gaya nak hidup tanpa kekasih yg setia .dengan ledakkan bom sana sini , darah melimpah dijalan raya , tangisan ratapan kematian . air mata orang tersayang membanjiri ward -ward kecemasan. ambulan kehulu kehilir . . aaa . . agak-agak dia kata indah tak curang tu ekk ???




awak  . . .  curang tu merupakan perasaan tamak sebenarnya . .bukan apa-apa .  .  *LyendaNur*






No comments: