RINDU

Saat ini aku rindu  , biar pun kau ada didepanku . . . *lirik lagu*

Menjadi seorang perindu memang perit . apataknya . . .

Dalam minda hanya teringat si dia yang di rindui .

Didepan mata pulak asik terbayang senyumannya .

Di telinga asik terdengar bisikkan suaranya je padahal si dia dah lama tak call .

Bila terpandang wajahnya hati jadi sebak , dada macam keras , air mata pun bergenang dicelah mata . silap -silap bibir pun boleh mengeluarkan suara seperti berbisik : awak . . . saya rindu awak ni  , mana awak  . . . sampai hati awak buat saya sakit merindu kat awak .

Ahh sudahhh . . .

Awak oo awak . . .kalau awak jumpa orang macam ni nasihatkan lah kat dia ye . .katakan padanya :


JIKA MERINDUKAN SESEORANG YG SANGAT DISAYANG , JANGANLAH UPDATE DI LAMAN SOSIAL EAH. . .




Eeee. . malu sey . . macam dia sorang je yang tengah angau . .heee ^_^





Comments