AWAK YG JAUH

Awak . . .
Saya selalu brdoa untuk awak
Saya melihat rintihan anak-anak awak
Saya melihat darah awak mengalir
Saya melihat air mata isteri awak ditiap waktu terjaganya
Saya melihat kekejaman mereka kepada ahli keluarga awak . . .

Awak . . .
saya tak mampu tolong awak disana .saya lemah pada tenaga dan kudrat yang saya ada .saya tiada senjata canggih yang mampu menewaskan mereka . . .

Awak . . .
hanya doa dan doa sahaja  yang mampu saya pohonkan pada yang Esa . saya mohon dengan kuasaNya musuh awak yang kejam itu akan tewas dengan kerakusan mereka sendiri .saya berdoa agar awak dan ahli keluarga awak selamat dari dibedil .saya berdoa agar anak-anak awak selamat dan dapat membesar seperti kanak-kanak lain didunia ini . . .

Awak . . .
Hanya awak yang tahu sakitnya .hanya awak yang tahu deritanya. Hanya awak yang mampu menewaskan kekejaman itu bersama doa-doa muslim lain didunia ini .

#pray for Palestin
#pray for Gaza
#pray for muslim
#Allah huakbar . . . .

Comments