KEJUTAN ?

pagi yang indah
dinda masih lagi  dalam krusus pendidikan awal kanak-kanak di KL .atas desakan mama , ye taska perlu dibesarkan lagi . kali ini sungguh menarik ,krusus berjalan selama 2 minggu ini penuh bermakna buat dinda .

bila malam hari ,dinda rindu adik -adik dan mama. rindu ayah juga . tapi dinda tahu cara mana nak lepaskan rindu rindu itu . apa guna ada handphone kan ? call je lah ~

mencari adik dinda di laman muka buku bukan mudah sebab adik dinda berkongsi laman yang sama akaunnya . haish . . sengal ,suruh buat untuk dia sendiri ,mati -matian dia tak nak . hmm gasak la dia !

bila dinda update status pasal ' pregnant ' Sya orang pertama terkejut ! sebab dinda rahsiakan apa sebenarnya yang terjadi katanya! ala sya macam tu pun nak terkejut kan  , rileks la , dunia ni semua benda boleh sembunyi tetapi bila dah sampai satu tahap , orang akan tahu jugak  . so biarkan je ianya diketahui .

tapi betul ke dinda pregnant ? by who ? when ? berapa bulan ?

hmm . . why so serious my dear sya. . .  kan dinda memang suka berahsia dari dunia reality dinda  dengan dunia alam maya , so ianya akan kekal menjadi rahsia disini . yang penting dinda tidak melanggar hukum Allah . Alhamdulillah . . . .


Comments