MEROYAN

Dinda letih  . . . 2 minggu dinda tinggalkan rumah . hmmmm . .  . inilah syurga beta . bila dah jumpa bantal ,katil ,tilam empuk dan bilik berbau lemon ni . dinda lupa sekejap kanda ,bonda dan ayahnda serta adik-adik . eh ! ada nama kanda disitu laaa. . . sape tu ?  huhu shhh ...


4 jam perjalanan dalam bas ekspress KL to JB sangat menjemukan ,dinda tak nampak apa-apa pun ketika tu .sungguh . . . .

kenapa ? sebab  . . . dah malam kan ,mana nak nampak apa-apa .yang dinda nampak bila bas berhenti di perhentian-perhentian je . masa tu barulah dinda nampak manusia - manusia nya .

ok ,untuk yang tertanya -tanya dimana dinda sekarang ? ok sekarang dinda dah kat Johor eah . jangan risau eah .dinda baik baik aje kok  . cuma buat masa ni dinda agak sibuk sikit dengan permulaan selepas pergi kursus tu .so nampaknya susahlah lagi nak mengada-ngada kat alam maya tu .lagipun , dinda bukannya diperlukan sangat disitu . kena marah lagi adalah . . . hmmmm



nak merajuk  ~

Comments