RAHSIA MASIH KEKAL RAHSIA

Ramai dok bertanya kenapa cik Lyenda terlalu berrahsia  di alam maya ini ?

Ramai yg tertanya sebab musabab nya . sehingga kan ada yg kata saya adalah seorang lelaki ! Hee . . .tak salah mereka pun , salah saya kerana terlalu berrahsia dengan mereka .
biarlah kekal rahsia . . . 


Awak . . .
Dalam alam maya ni kalau semua kita nak kongsikan dengan teman - teman , ada satu prinsip kita kena pegang . . iaitu sanggup menanggung risiko !

Saya cakap jujur . . . jiwa saya terlalu sensitif . . naluri saya lembut . . hati saya halus . . saya mudah tersentuh dan tersentap . . saya tak tahan kutukkan orang tentang saya . . saya tak mahu orang menilai wajah saya , keluarga saya , kerjaya saya , hal peribadi saya . . . so jalan termudah . . . biarkanlah semuanya kekal rahsia !

Tapi semua orang kena ambil tahu yang saya jujur dalam persahabatan .

Saya sanggup marah kalau kawan saya buat hal , walaupun dia lebih tua dari saya !

Saya sanggup bebel tak henti kalau seseorang mengade buat perangai , tak mahu dengar nasihat saya !

Dan kalau saya dah percaya pulak . . .saya sanggup kongsi password fb saya kat dia. . .siapa ?? Adelah . . . biarlah ianya kekal rahsia .


Ek eleh . . bukan ada apa pun  dalam fb tu ekk ?? Heeee

Comments