Skip to main content

SAYA RELA TINGGALKAN DIA

Bila cerita pasal perasaan ni ,saya nak kongsikan pengalaman saya mengenai perasaan seseorang tu terhadap saya .  sebelum ni memang dia tahu usia saya lebih tua bertahun tahun dari saya  . nak jadikan kisah lucu . entah apa angin nya pada hari tu  . dia panggil saya sayang  ! wow !! bravo !! nak pitam 4 kali habaq hang !

 namun disebab kan saya dah lali dengan kata sayang dari jari-jemari lelaki ni lah kan  . saya kuat kan juga jari saya menaip perkataan ' ye saya  . . . . '

perhh . .  wa layan macam sengal ! debo debo jantung siak !!

tapi disebabkan tak nak menguriskan hati si adik tu ,saya pun bersembang lah dengannya  dikocek inbox muka buku bila kami sama-sama online  . dia pun ada share id wechat dia kat saya ,ok tengs . . jawab saya ringkas ,padahal saya pun tak buat akaun wechat lagi  waktu tu .

hari demi hari ,setiap ayat dia pm kat saya akan saya balas  dan ketika tu dia baru sahaja menghabiskan peperiksaan SPM dia .

look !! SPM lagi tu bhaaaiiii  . . .  sekali lagi perh . . wa dapat anak ikan ke sey?

dan dia masih kekal memanggil perkataan sayang tu untuk saya  . apa mahunya ? mesti awak tertanya-tanya kan  ??bukan untuk mengaibkan sesiapa namun sebagai lelaki normal ,awak mungkin akan tahu apa mahunya bila di mula menggunakan 'ayat ayat bapak daring' kat saya  ' . terutama awal pagi atau pun lewat malam  . berpeloh peloh saya  nak tahan iman ni masa tu  . . peh~~

pernah jugak satu hari tu , teringin sangat saya nak tanya kat dia  dengan ayat macam ni  bunyinya . . . .

boleh tak nak tengok luka sunat hari tu , dah baik ke belum ekk lukanya . . . kalau belom  , 'sayang' nak letakkan minyak gamat dulu lah . . .biar cepat sembuh 

hahaha . . . nasib saya tak gila khinzir nak tanya soalan gitu kat dia ! ishhh . . .

dia muda lagi !
dia tahu siapa saya !
dia tahu usia saya !
dia masih kena belajar lebih dari apa yg dia tahu sekarang !
dia budak bijak !
dia bukan anak sembarangan !
dia saya hormat sebagai adik saya sendiri  !
namun disebabkan perangai  gila sex dia tu  ! dia buat saya rela tinggalkan dia macam tu je  . ye awak  . . saya dah  pun block semua akaun dia yang di friendlist saya ! saya  tak nak menanggung dosa dan menambah kan lagi dosa-dosa dia yang sedia ada tu .

untuk pengetahuan awak  . . .kami kenal sejak dia berusia 14 tahun  . . .lamakan ? dosa tak kenal apa itu kawan atau lawan .jka di menambah kan lagi dosa kita yg sedia ada , ada baiknya tinggalkan je dia selama-lamanya . . itu prinsip saya ! prinsip awak  apa pulak ekk ??




Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx