SAYA RELA TINGGALKAN DIA

Bila cerita pasal perasaan ni ,saya nak kongsikan pengalaman saya mengenai perasaan seseorang tu terhadap saya .  sebelum ni memang dia tahu usia saya lebih tua bertahun tahun dari saya  . nak jadikan kisah lucu . entah apa angin nya pada hari tu  . dia panggil saya sayang  ! wow !! bravo !! nak pitam 4 kali habaq hang !

 namun disebab kan saya dah lali dengan kata sayang dari jari-jemari lelaki ni lah kan  . saya kuat kan juga jari saya menaip perkataan ' ye saya  . . . . '

perhh . .  wa layan macam sengal ! debo debo jantung siak !!

tapi disebabkan tak nak menguriskan hati si adik tu ,saya pun bersembang lah dengannya  dikocek inbox muka buku bila kami sama-sama online  . dia pun ada share id wechat dia kat saya ,ok tengs . . jawab saya ringkas ,padahal saya pun tak buat akaun wechat lagi  waktu tu .

hari demi hari ,setiap ayat dia pm kat saya akan saya balas  dan ketika tu dia baru sahaja menghabiskan peperiksaan SPM dia .

look !! SPM lagi tu bhaaaiiii  . . .  sekali lagi perh . . wa dapat anak ikan ke sey?

dan dia masih kekal memanggil perkataan sayang tu untuk saya  . apa mahunya ? mesti awak tertanya-tanya kan  ??bukan untuk mengaibkan sesiapa namun sebagai lelaki normal ,awak mungkin akan tahu apa mahunya bila di mula menggunakan 'ayat ayat bapak daring' kat saya  ' . terutama awal pagi atau pun lewat malam  . berpeloh peloh saya  nak tahan iman ni masa tu  . . peh~~

pernah jugak satu hari tu , teringin sangat saya nak tanya kat dia  dengan ayat macam ni  bunyinya . . . .

boleh tak nak tengok luka sunat hari tu , dah baik ke belum ekk lukanya . . . kalau belom  , 'sayang' nak letakkan minyak gamat dulu lah . . .biar cepat sembuh 

hahaha . . . nasib saya tak gila khinzir nak tanya soalan gitu kat dia ! ishhh . . .

dia muda lagi !
dia tahu siapa saya !
dia tahu usia saya !
dia masih kena belajar lebih dari apa yg dia tahu sekarang !
dia budak bijak !
dia bukan anak sembarangan !
dia saya hormat sebagai adik saya sendiri  !
namun disebabkan perangai  gila sex dia tu  ! dia buat saya rela tinggalkan dia macam tu je  . ye awak  . . saya dah  pun block semua akaun dia yang di friendlist saya ! saya  tak nak menanggung dosa dan menambah kan lagi dosa-dosa dia yang sedia ada tu .

untuk pengetahuan awak  . . .kami kenal sejak dia berusia 14 tahun  . . .lamakan ? dosa tak kenal apa itu kawan atau lawan .jka di menambah kan lagi dosa kita yg sedia ada , ada baiknya tinggalkan je dia selama-lamanya . . itu prinsip saya ! prinsip awak  apa pulak ekk ??




Comments

amyra a.rashid said…
salam kunjungan.. cantik blog.. :)
Yenda Ixati said…
hai terima kasih amyra
tengs for comment
tengs for coming ...
:)