SEBAB TU KENA LAH SABAR LEBIH

Hai . . . katanya mendidik anak ni bukan lah pekara mudah ! Aah la . . .ia tidak sudah A B C ! Alamak . . . cakap macamlah saya dah ada anak ekk . . .

Tapi memang betul awak . . . budak sekarang lebih bijak dan lebih handal dari kita . dengan itu kalau nak jadi ibu atau ayah , jika tak bijak atau jika masih kurang tahap kesabaran . . . lebih baik awak abaikan je niat nak kawin tu . . .eah ?


Bukan apa , saya cakap macamni sebagai peringatan je jika awak dapat sorang anak yang sangaaaaat laaaa mengujiiii kesabaraaaannnn . . . *macam video kat bawah ni*


 hehehe* sabo bahh . .sabooooo . . .

video

Comments