SHE IS MY DEAR

Ok fine !
Jujur saya cakap , saya memang garang !Kata mama saya kepala angin ! Mudah naik angin ! Suka makan angin ! Ahh semua ada angin tu adalah perangai saya la senang cakap   . . opss kecuali buang angin . .ahha i hate u !! Grrrr

Baru minggu lepas , saya membebel kat inbox dengan seorang insan yg saya panggil * dear * bukan bermaksud rusa tetapi this dear means * sayang *  ..
 She is a sweet lady in 26 years old .

Kenapa saya panggil dia dear ? Sebab dia panggil saya * yunk * yg bermaksud muda ! Eh bukan . .bukan . . . yunk tu bermaksud sayang la jugak .dan sejujurnya kami bukanlah pasangan lesbian ok . saya masih normal !! Dan dear saya tu pun dah ada anak dua orang yg comel - comel belaka !

Kenapa saya marah dear ? Dan kenapa saya  membebel kat dear di inbox tu ? Sebab dia nakal dengan  suaminya  lah ! Ishhhh  . . apataknya  pada satu hari diwechat dia ada massage saya katanya . . .


Bila dear merepek repek saya cakap saya nak kerja nak buat padahal tak pun . . malas nak layan dear tu .

kemudian saya cakap lagi kalau lah . .

Hahaha tergelak besar dia masa tu !
Untuk dear saya nak pesan lah kan . . kalau gaduh dengan orang tu jangan sesekali pegang cawan , kang benjol pulak kepala hamba Allah tu dear buat . .heee . . .

Comments