DINDA NGERI

hai
tenang nya petang ni , lepas jogging semua rasa ringan kan !mood blogging membuak -buak dah ni !  rasa lama sangat jarini tak menaip dikeypad laptop . kesian dia sepi dilanda gelisah hehe *alasan je tu*


minggu ni memang banyak aktiviti dialam reality ,so agak kurang nak tengok suasana dialam maya  . paling kuat dalam minda hanyalah peristiwa pemuda di baham harimau di negara India tu ! * video* ngerinya dinda tengokkannya  macamana lah boleh termasuk dalam kandang rimau !

kata orang masuk kandang kambing mengembek ,masuk kandang rimau mengaum ,tapi mamat tu tak sempat mengaum rimau dah seret dia bawak lari  ke dalam semak ! macam kucing larikan ikan je dinda tengoknya   .ishh seriously ngeri lah ! awak belum tengok ekk ? meh klik sini  manusia dimakan rimau ! ish . . . ngeri ahh !

awak . . . dari kes ni ,bila namanya ajal ,  seminit je ,bila ia dah tiba ,tak terjangka pun oleh sesiapa pun . makanya  takkan ada lagi istilah nantilah dululah aku belum taubat lagi ni , atau bagilah masa kejap ,bagi lah aku perbaiki kesilapan aku selamani dulu .no ! no ! no !

.  . .sekelip mata je awak , ianya terus je meragut apa yg kita ada . . .hmmm . . .  astagfirullah alazim ~


No comments: