Skip to main content

DINDA NGERI

hai
tenang nya petang ni , lepas jogging semua rasa ringan kan !mood blogging membuak -buak dah ni !  rasa lama sangat jarini tak menaip dikeypad laptop . kesian dia sepi dilanda gelisah hehe *alasan je tu*


minggu ni memang banyak aktiviti dialam reality ,so agak kurang nak tengok suasana dialam maya  . paling kuat dalam minda hanyalah peristiwa pemuda di baham harimau di negara India tu ! * video* ngerinya dinda tengokkannya  macamana lah boleh termasuk dalam kandang rimau !

kata orang masuk kandang kambing mengembek ,masuk kandang rimau mengaum ,tapi mamat tu tak sempat mengaum rimau dah seret dia bawak lari  ke dalam semak ! macam kucing larikan ikan je dinda tengoknya   .ishh seriously ngeri lah ! awak belum tengok ekk ? meh klik sini  manusia dimakan rimau ! ish . . . ngeri ahh !

awak . . . dari kes ni ,bila namanya ajal ,  seminit je ,bila ia dah tiba ,tak terjangka pun oleh sesiapa pun . makanya  takkan ada lagi istilah nantilah dululah aku belum taubat lagi ni , atau bagilah masa kejap ,bagi lah aku perbaiki kesilapan aku selamani dulu .no ! no ! no !

.  . .sekelip mata je awak , ianya terus je meragut apa yg kita ada . . .hmmm . . .  astagfirullah alazim ~


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx