TAMBAHKAN PAHALAKU

malam tadi dinda tidur awal  belum pun pukul 11 dinda dah belayar ke pulau impian . bila masuk pukul 2 pagi tetiba je mata dinda terjaga  . tanpa kelat mata ,tanpa rasa pedih pun . macam dah puas sangat tidur yang cuma 3 jam tu ! 

kenapa ek ?

entahlah ,mungkin ada yang menyebut nama dinda kot malam - malam buta begini ? mungkin ada yang merindu dinda saat -saat sepi macam ni  atau mungkin ada yang tengah  menumpat dinda ? hmm . . .

. . .  ahha takpe lah , bagilah pahala kat dinda banyak - banyak sebab dinda ingat dinda nak penuhkan tabung pahala dan kosongkan tabung dosa dinda mulai  sekarang  . tak larat dah nak bawak sedua-duanya bersama -sama   . bawak satu dah la  . . . lagi pun dinda ni  bukan besar sangat tubuhnya nak menangkut  beban akibat dosa  . 



awak . . .  . tambahkan lah pahala untuk dinda eah , mungkin aja awak tahu bagaimana caranya  . . .  hmmm bilalah mata dinda nak pejam ni . . . #hurmmm  kalaulah . . . . . 




Comments