BULI LAGI ?

seram dinda tenguk video kes buli kat buletin utama kat tv3 tadi .


ishh kejamlah korang kan adik-adik . baru belasan tahun , luka berkhatan tak sembuh lagi kot ni  . lahaii tunjuk hero dengan budak keciklah kununnya ,nak gelak golek-golek dinda nengokkan nya , cubalah sepak pokok durian ke , batu belah batu bertangkup ke ,kalau pokok tumbang , batu jadi pecah berderai ,baru hero namanya dik ! setakat budak kecik macam tu , pengecut namanya  . .  atau dengan nama lain , hero taik kucing je tu !



tapi tulah kan ,cakap pun budak - budak . dah buat jahat tu hang pi rakam buat apa ?? tak memasal kantoi dialam maya  . Allah maha mengetahui akan semua yg terjadi .dan setiap perbuatan akan ada balasannya . insya Allah . . .

Comments