JUJURLAH SAYANG



haa  . .  tu pasal dinda tak letak gambar ayu dinda sebagai koleksi di laman social tu !
kalau ada pun mungkin yang antara nampak dengan tidak je ahha bukan dengki ye,tapi jaga hati.
sebagai insan yang bertanggung jawab pada insan yang lain ,
dinda memang diarah menjaga semua nya tentang .
*perangai*penampilan*tutur kata*tingkah laku
kata mama ,
kalau kita tak nak terluka atau tersinggung ,
janganlah melukai dan menyinggung hati dan  perasaan orang lain
kecuali kalau tak sengaja ,haa itu mungkin tidak perasan la kan . *Ayat cover je*
TETAPI ! haaa ada tapinya tu . . .
kalau isteri dia tak upload gambar ayu -ayu kat laman social demi  mengelakkan dipandang oleh lelaki lain ,
mampukah suami dia menghentikan perbuatan memandang dan memerhatikan gambar - gambar gadis lebih comel dan lebih muda diluar sana  ??  jawapan dinda simple je :
mustahil lah kecuali penglihatannya diambil oleh Allah  

haaa . . .betul tak bang  ?
heee gurau jek ,bukan dengki eah ,
ni dinda pun selalu buat hahaha rugi woo tak tenguk ciptaan Allah yg indah -indah belaka tu
 psst . . sapa suruh diaorang  upload gambar gitu ye dak  ?? hee

p/s  : Blogger itu sorang yg jujur  :)

Comments