UNTUNGLAH DAH KAWIN

Lahai macam lama sangat dinda tak meroyan diblog ni rasanya  , bukan apa ,dunia realiti dinda sangat padat  jadualnya , dah  la padat ,mampat pulak tu ! tu yg tiada ruang langsung nak meroyan ! pernah beberapa kali masuk blog tapi line pulak buat onar ,kejap ada ,kejap hilang ! sakitnya hati ini . . .grr

sejak dapat gelaran 'puan ' dunia jadi semakin penuh ! penuh dengan  tanggung jawab yg sangat mencabar ! yg kita sendiri tak pernah terfikir akannya selama ini . . .  haaa tu lah kata-kata sepupu dinda ketika  dinda pulang ke kampung beberapa hari lepas untuk   meraikan  majlis jemput menantu dirumah suami beliau . 

yeke mencabar beb ?  amendenya cabaran ko tu**
ehh dinda buat - buat bengap pulak ni hehe . 

eleh ko ,sekali aku lempang kang baru tau  , haa **
ceh dah dapat suami  garang pulak sepupu dinda nikan  dulu bukan main sayangnya dia kat dinda hmmm . . . 

yela . . aku tau ,dulu ko kalau tidur tak ingatnya nak buat sarapan ke , nak kemas rumah ke , cuci baju ke ,semua tu bila ko bangun mak ko dah siapkan kan ? haa sekarang jawab lah  . .   mana nak adjust waktu rehat , nak adjust makan  minum suami , nak kerja lagi , nak layan suami lagi . . tulaaa sapa suruh ko kawin doe ! hahaha  **
dinda memang suka gelakkan dia ,nanti merah telinga dia kalau dia sedang marah heee .

bongok  ko beb !  **
dia lemparkan tuala mandinya kemuka dinda .

apa ???? **
dinda terkejut dan nak tau gak apa yg bongoknya dinda ni

kawin lah best sengal ! yg haram jadi halal , yg jauh jadi dekat  . . . benda semua dah depan mata doe !hahahaha **
hahh ?? . .   dia gelakkan dinda ???????



No comments: