CORETAN BUAT ADIK

Coretan ini buat adik  AA !

AA . . .  maafkan akak untuk semua yg akak dah buat kat kamu petang ni ,andai ini dinamakan kejam ,akak rela dipanggil manusia paling kejam ,kalau ini dinamakan zalim akak rela dikatakan insan paling zalim ! tapi semua berlaku bersebab dik ,bukan sengaja atau bukan sebab dengki mahu pun cemburu !

satu hari nanti AA akan tau kenapa akak buat semua ni . kalau sekarang mungkin tak nampak kebaikannya ,takpalah ,mungkin satu hari nanti akan timbul juga baiknya itu !

semua orang layak untuk bahagia kan  ? tapi tak semestinya bahagia tu datangnya dari cinta ! bahagia tu datang dari banyak arah . paling indah jika bahagia tu datang dari lorong-lorong yg mana bercahaya indah bersama pahala dan jauh dari panahan api dosa ! kamu kena paham maksud akak ni .

kekasih yg baik hati dan iklas berkasih tak akan bawa sama kekasihnya ke neraka kan sayang ? ingat selalu pesan akak ni , jangan sesekali kamu heret kekasih yg kamu sayang tu kelembah hina  . memang bahagia rasanya tapi itu hadir juga dosa bersama kalian !  hanya ini je cara akak nak tunjukkan kasih sayang akak kat korang , kalau korang kecewa dengan tindakan akak ,  akak redha ,sebab akak dah pisahkan korang dengan DUNIA CINTA BAHAGIA korang selama ini .

Allah lebih tahu dari apa yg akak tahu tentang kamu ~

kamu terlalu muda untuk rasa sebuah kesedihan  dik !
** maaf akak takkan ubah bio akak tu setakat ni . . .  sememangnya manusia memang layak untuk dapat bahagia , akak tambah lagi  . . . bahagia didunia dan bahagia diakhirat  !

Comments