JUST FOR GUGURLS

kalini dinda nak buat pesanan kat gugurls diluar sana , termasuklah adik dinda , kawan dinda ,kakak dinda dan semua la yg bernama perempuan melayu terakhir .  dan pesanan ini juga buat diri dinda sendiri .

camni . . . selalu dinda peratilah kan , korang tu kalau keluar rumah ,tak kiralah pergi kedai ke ,pergi pasar malam ke , pergi jogging ke , pergi makan -makan ke , pergi mana-manalah senang cakap . pakai tudung tu dah comel dah ! tapi kalau korang pakai t-shirt lengan pendak paras siku sekali pun . . .

Pleaselah . . pakailah innner yg boleh menutup lengan korang sampai ke pergelangan tangan tu . sebab kawasan tu adalah aurat , ye . . .ianya masih lagi aurat ! yang boleh ditunjukkan ialah dua  tapak tangan korang dan muka korang je ok . lain -lain adalah aurat !

kalau yg masih single tu ,kesianlah kat mak bapak korang .
kalau yg dah berkahwin tu , kesianlah kat suami korang .
kalau yg mak bapak dah takde tu ,kesian dosa tetap cari mereka walaupun dah dalam kubur!


sebabnya  semua tu adalah kesalahan korang yg dosanya mereka  tanggung . . pleaselah  . . pakailah pakaian yg memang nampak macam tak 'hot' nampak macam tak berstyle tapi tidak memberi dosa kepada orang lain ! kalau dosa tu awak sorang yg tanggung takpe lah .tapi tidak kan? orang yg tersayang pun terlibat jugakkan ? haa tu la pasal dinda beri tahu ni . . .please la eah ?  simpatilah sikit ,nampak macam pekara ini remeh tapi selagi melibatkan aurat dan dosa ,ianya  wajib diambil perhatian !

kalau yg dah bersuami tu ,jangan kata nak pakai baju lengan pendek ,tapi nak pakai singlet pun takpe asalkan depan suami je ,lain orang tak payah lah  nak tunjuk ! bukan dapat apa pun tunjuk tu , dapat dosa ada lah kan ?

lagi satu . . . kalau boleh takyah la pakai ketat-ketat eah . . .  sakit doe mata orang tenguk nanti , kalau nak ketat jugak boleh tapi cuma sayang awak ketat-ketat , haa tu yg  tak sakit ,tapi sedap huhu

dinda pun bukannya baik sangat tapi bila korang silap ,sebagai kawan dinda wajib tegur sebab dinda sayang kat korang ketat-ketat hmmmm . . .

tu kaki pun nampak kan ? emm kena pakai stokin jugak nanti lepas ni eah ?

Comments