ANAK

ermm . . . nak naik sekolah tak lama lagi .  ibubapa yg ada anak sekolah sibuk dah buat persiapan , lebih kurang nak buat persiapan hari raya jugak dinda tenguk kan .

biasalah anak -anak semua nak baru di tahun baru . bukan dia fikir  macamana ligatnya makbapak diaorang nak adjust RM .


duit yuran sekolah pun boleh tahan jugak harganya sekarang ni . dengan duit buku , lencana , nametag , setokin , kad itu ,kad ini , buku panduan sekolah ,majalah sekolah haish . . .yg  lagi pedih , bila dah berabis -abisan diawal tahun  , tapi diakhir tahun anak dapat result yg entah apa-apa je tu , si anak boleh takde rasa bersalah pun kan . menyesal pun tak ! lahai anak  oh anak .

untuk diaorang menangis  dok kenangkan pengorbanan mak bapak tu , mustahil lah . apa yg mampu diaorang cakap , percayalah pada takdir , kita hanya mampu merancang . . hmmm akhirkata . . .


whos your mama? whos your mama? hahaha pengaruh whatsapp video lebih dinda ni kan! grrr

Comments