SEJARAH TAKMUNGKIN BERULANG

hai throwback !

kes malam tadi yg berlaku dipentas Gegar vaganza ! hee keknis dilamar si azreen ! wow !! ramai hati jejaka yg mereput dalam kegelapan malam tadi hahaha

ada yang kata keknis diberi kejutan melampau sampaikan dia seperti blur , tak tau nak jawab apa . just " insya allah ,tQ" !

haa apakata korang terjah instagram keknis tu , then instagram azreen tu . . nanti korang dapat la jawapannya .

apa yg dinda baca , mereka kenal dari tahun 2004 lagi ! zaman mereka sama-sama aktif blogging ! betul ke? kalau betul lahkan . . .wow ! 10 tahun tu beb ! dan pada dinda lah kan , pasti mereka sudah pun saling mengenali antara satu sama lain dan cumanya mereka ni tau jaga adat dan adab memasing , sebab tu kita tak kesan percintaan mereka . maybe kawan rapat dah tau kot haaa . .

apa pun benda dah jadi dipentas tu , biarkan je terjadi . sebenarnya memang gak maniskan , sebagai mulim kita ada step by step untuk melamar anak gadis orang . oklah , manusia mana pernah sempurna . maaf ~

sebagai peminat azreen dan keknis , kita doakan yang terbaik buat masa depan mereka ok .

harap azreen jangan tunggu lama-lama sebab ramai jejaka diMalaysia ni menanti keknis heee antaranya?

 #amran fan . . . melepaslah hang meran oii . . . hehehe


Comments