SEMANGAT TUN TEJA

Salam seindah suria , senyumlah dinda walaupun letih ,sedang matahari bersinar tiap hari pun tak pernah  mengeluh letih  . hmm malu je jadi insan comel gila macam ni suka sangat mengeluh letihlah , tak sihat lah, demam lah ,seram sejuklah . . . ngade je kan ?


***motivasi untuk diri sendiri je la nampaknya lepas ni ***


Diluar sana manusia semakin rancak mengejar arus dunia ,kenapa kita mudah sangat nak berputus asa kan . selagi badan dan nyawa masih bersatu ,selagi nafas masih berhembus ,selagi itulah kita kena kuat untuk hidup dan majukan diri ! gagal bukan selamanya  Lyenda ! senyuman mu  yg perlu kekal selamanya ! haaa


ceh . . .semangat tun Teja pulak dinda pagi ni hehee . . . sorry over ~

No comments: