CAKAP PASAL CINTA

Tuhan jaga kan dia . . . dia kekasihku kan kekal  milikku ~

~ cuma lirik lagu ~

Cinta jarak jauh , tak kiralah berapa kilometer sekali pun itu tetap dipanggil cinta .

Ada orang cakap kat dinda

" cinta itu satu anugerah .ia lahir dari perasaan sayang yg tulus ikhlas. Jangan salahkan cinta kalau berlakunya perpisahan sebab bukan cinta punya angkara tetapi kerana hati nurani yg tak kekal setia ."

Dalam cinta jarak jauh , kesetiaan paling perlu .


*kalau curang pun mana kekasih tau . . .elehh . .kan jauh , bosan beb duduk sengsorang  kat dunia realiti ni . ada kekasih jauh pulak tu *


Kenyataan atas tu silap ! Kalau curang Allah maha mengetahuinya dan jika Allah  tak mengizinkan segalanya berlaku dalam percintaan 3 segi itu . lambat laun rahsia akan terbongkar jugak . dan masa tu memasing saling salah menyalahkan sesama sendiri.

Kalau betul - betul sayang pada  pasangan awak yg tak setia tu , lepaskan lah perlahan - lahan . dengan cara elok-elok dan hati-hati . kerana  jangan pernah simpan dendam pada cinta yg tak kesampaian . . .


Pesanan dari Otai cinta tiga demensi **masa memuda dulu** heee

Comments