CALUN DATANG MINANG

Lokasi : Berbaring tepi pantai
Suspek : Dinda , Bungahati , Fibo
Waktu : lepas isyak tapi belum subuh
Aktiviti : kira bintang dilangit malam


krikkk .. Krikkk

Kau beb kalau orang datang minang apa yg kau target dulu ? Kata Fibo buka tajuk lepak malam tu.

Wa? Wa awal-awal cakap , wa tak nak anak orang kaya k , tapi kalau anak sultan wa  rembat ah kan  . .lain-lain wa fikir pasal agama dia ah kot , sebab wa pun rapuh iman ni beb . .  kata Bungahati macam ada gaya  belagak pun ye budak ni hmmm .

Lu sis?? Fibo tanya Dinda .masa tu fikiran dinda entah ke mana .

Errr. . . err. . hah??? Akak ? Orang datang minang ? Hmmm first mohon sangat bukan laki orang . then pandai masak , lepas tu pandai jaga anak , lepastu boleh kemas rumah , sambil tu reti ah buat kueh untuk minun petang or sarapan pepagi ke . pandai buatkan cheesecake kalau akak  ngidam .then pandai cuci baju , sidai baju , lipat kain baju . lepastu kan . .  haaa pembersih . .  manja .  . lembut kulit wajahnya takde misai pun boleh laa . . ermmm lagi satu . . aaaa ape ekk ?? Hmmmm


Oiii !! Kalau macam ni selera lu beb , wa nak suruh mama pinang kan pondan untuk lu lah hahahaha gelak bungahati bersungguh diikuti si Fibo ngok ngek tu hahaha

Well . . lu suruh ah mama , nanti abang ipar lu jugak yg pondan , bukan abang ipar orang lain pun kan haaaa. .nak sangat kan??  haha dinda bagi alasan .

Ermmm jangan ah beb , ganas-ganas wa ni , tak pernah lagi teringin nak cari calon suami yg serupa lu impikan tu grrr  . . . si bungahati merengus menyampah kat dinda hahaha

Dah korang sibuk pasal calon akak  kan? Hahaha tu lah calon-calonnya .

What??? Calon-calonnya??? Kau biar betul sis?? Ishhhh Fibo tenung mata dinda tepat !!


Hahaha dinda gelakkan je budak lelaki tak siap tu terpinga-pinga kat tepi pantai.

Oklah . . chaw !  Akak  nak solat tahjud kejap . korang lepak ah dulu k . nanti kalau mengantuk masuk chalet tau . jangan korang membuta tepi pantai ni pulak .hanyut sampai cherating pulak  nanti hahaha .

Emmm yelaaa boss . . .diaorang just tunjuk tumbs up kat dinda . . .  opss and onemore . . . .jangan gossip pasal akak eah? Haaaa ^^

Comments

adk akk yg nakal :P said…
pergh lepak kat cherating beach resort pe akk :D
Yenda Ixati said…
Taklah Pantai Mersing je adik akak yg nakal ^^