Skip to main content

MEREPEK DENGAN NOVELIST

Bila kerja kurang awal pagi ini . .dinda sempat lagi melepak fb . melayan karenah Sya dengan kuncu-kuncunya . boleh dikatakan semua tu kaki novel . mereka penulis , penggiat   dan pengemar juga pembaca tegar novel - novel tanah air termasuk lah dinda heheee . minat novel takpe kan awak kan ? Jangan minat suami orang sudah le . . hmmm tak baik hancurkan masjid orang .

SYA . . . . satu nama yang tak asing lagi dlm dairy dunia alam maya dinda sejak kebelakangan ini . jiwa kami disatukan dlm komen - komen gila di timeline .kalau dah meroyan lupa dunia  dan dinda nak cakap ni . . . .kalau awak nak tau . . .Sya tu lebih comel dari dinda tau haaa . . . cuma mungkin gambar fb dia tu nampak ganas so memang kena lah bahan dengan dinda kalau crazytime datang kehkehkeh . . . dan Sya jugak pembaca setia blog peribadi dinda ni .

Dengan Sya . . dinda lebih rela jiwang bawang sampai koma .sebab Sya memang kaki jiwang jugak haha .

Harini paling lawak bila Sya komen status dinda bertarikh pada febuari 2014 !! Wakakaka . . masa tu bayang Sya pun dinda tak nampak lagi .tup tup harini dia marah dinda sebab curang ahh gilossss u Sya !! U menduakan I tu boleh pulak kan?? Ek elehhh .  .

Harini dinda nak cuba  cari cinta baru bila Sya dengan rela jiwa  nak lepaskan dinda dari kamar hatinya . Sya Arsya memang sengal !  Kalah lesbian dah kalau meroyan merepek repek dengan dia . hahaha

Untuk Sya  . . . you lah cinta kristal I dear , takde lain dah . kalau ada pun , mungkin si Zats ( sorang hamba Allah yg sangat misteri dikalangan kita ) hahaha ok lah lepas ni kita cari pulak siapa Zats?!! Orite ???


Kikikiki mung hati-hati zats . tok dok ore nok risik mung keh . .bia ambe siasat deh . . . ^^


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx