MEREPEK DENGAN NOVELIST

Bila kerja kurang awal pagi ini . .dinda sempat lagi melepak fb . melayan karenah Sya dengan kuncu-kuncunya . boleh dikatakan semua tu kaki novel . mereka penulis , penggiat   dan pengemar juga pembaca tegar novel - novel tanah air termasuk lah dinda heheee . minat novel takpe kan awak kan ? Jangan minat suami orang sudah le . . hmmm tak baik hancurkan masjid orang .

SYA . . . . satu nama yang tak asing lagi dlm dairy dunia alam maya dinda sejak kebelakangan ini . jiwa kami disatukan dlm komen - komen gila di timeline .kalau dah meroyan lupa dunia  dan dinda nak cakap ni . . . .kalau awak nak tau . . .Sya tu lebih comel dari dinda tau haaa . . . cuma mungkin gambar fb dia tu nampak ganas so memang kena lah bahan dengan dinda kalau crazytime datang kehkehkeh . . . dan Sya jugak pembaca setia blog peribadi dinda ni .

Dengan Sya . . dinda lebih rela jiwang bawang sampai koma .sebab Sya memang kaki jiwang jugak haha .

Harini paling lawak bila Sya komen status dinda bertarikh pada febuari 2014 !! Wakakaka . . masa tu bayang Sya pun dinda tak nampak lagi .tup tup harini dia marah dinda sebab curang ahh gilossss u Sya !! U menduakan I tu boleh pulak kan?? Ek elehhh .  .

Harini dinda nak cuba  cari cinta baru bila Sya dengan rela jiwa  nak lepaskan dinda dari kamar hatinya . Sya Arsya memang sengal !  Kalah lesbian dah kalau meroyan merepek repek dengan dia . hahaha

Untuk Sya  . . . you lah cinta kristal I dear , takde lain dah . kalau ada pun , mungkin si Zats ( sorang hamba Allah yg sangat misteri dikalangan kita ) hahaha ok lah lepas ni kita cari pulak siapa Zats?!! Orite ???


Kikikiki mung hati-hati zats . tok dok ore nok risik mung keh . .bia ambe siasat deh . . . ^^


Comments